Ha lett volna egy biztosnak látszó nyitási terv, akkor talán alternatívákon és magán a Szigeten is el lehetett volna gondolkodni – kommentálja Kádár Tamás az idei elmaradást. Nem az a probléma, hogy 10-20 százalékkal kevesebb a bevétel, hanem hogy most már több mint egy éve egyáltalán nincs. A mi létszámunk is egyharmadára csökkent emiatt. Sokat segített volna, ha más európai országokhoz hasonlóan legalább működési támogatást kaptak volna az államtól a hazai fesztivál- és koncertszervezők.
Azt viszont nagyon remélem, hogy a Gourmet fesztivált és a Gyerek Szigetet össze tudjuk hozni még idén ősszel. És jövőre egy baromi jól szervezett fesztiválra számítok, rekord látogatószámmal, ahol együtt ünnepelhetjük majd a szabadságunkat. A Sziget egy 27 éve épülő márka, aminek európai összehasonlításban is jó a megtartó ereje. Az amerikai tulajdonosok ugyanúgy várják a visszatérést, mint mi.
További részletek a hosszú interjúban. (A kép forrása: Index.)